søndag den 14. oktober 2012

FEEEEESSSTTT :D

Igår var jeg til fest hos min rigtig gode veninde Kimberlee :) det var rigtig sjovt, og vi spiste en masse mad! Der var nachos, hotdogs and chips! Jeg er normalt ikke typen som fester, og normalt ender det altid ud med at jeg begynder at græde, fordi jeg ender op helt alene på en stol et sted, og føler mig så ensom. Så begynder jeg at tænke på en masse ting, og får hidset mig selv så meget op, at jeg begynder at græde... MEN, jeg har skiftet attitude  og nu er jeg ligeglad med hvad folk tænker om mig. De kan tænke hvad de vil, for hvad jeg gør, er hvem jeg er! Desuden... så får de andre et godt grin engang i mellem, og det gør jo bare festen endnu bedre :) Havde det fantastisk!
det var egentlig meningen at vi skulle have badet i poolen, men ingen gjorde det.. men det er vel også fint nok, det begynder jo at blive en smule koldt udenfor - det er kun ca. 15 grader! (lige nu)

- Til jer der venter på billeder / opdatering fra Grand Canyon, Der er MANGE billeder, så tag det roligt... lav noget sjovt mens de uploader  startede den igår, og over natten havde den kun overført 30, ud af 153! den er nu oppe på 58, men stod også ret tidligt op! skal nok se at få dem op hurtigst muligt, men indtil da... lav noget andet end at vente :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar