mandag den 8. oktober 2012

Grand Canyon tomorrow!!!!

"i am so excited, and i just can't hide it"

Glæder mig så meget til at jeg skal til Grand Canyon imorgen!!!! Dette betyder altså også at jeg ikke kan blogge de næste 4-5 dage frem!:( men jeg skal nok love at blogge en helt masse når jeg kommer hjem :) og putte en masse billeder op på bloggen!

er mest bange for at løbe tør for strøm, på alle mine elektroniske enheder! vil så gerne tage en masse billeder!



Idag har været en god dag, jeg har fået en masse lektier, som jeg skal lave i efterårsferien, men ellers var dagen ret nem! Fik mit essay tilbage, og fik 95 ud af 100 !!!!! er super stolt, min lære skrev endda "Good job, you were one of the only one who did this right" I was so proud of my self!!!!!!
Vi havde en test i Economics og der fik jeg 46 ud af 50 - hvilket betyder 2 fejl, for hvert spørgsmål er 2 point værd!

Ventede desuden 40 min. på bussen i morges . haha! vi var hele tiden lige ved at gå til skole, men det ville tage laaang tid, for vi bor ca. 7 km, fra vores skole (; men heldigvis kom der en bus fordi jeg ringede til Teri og sagde at der ingen bus var. så hun ringede til skoledistriktets bus administrator, og sagde det... Det viste sig at den buschauffør som normalt kører os, ikke var mødt ind, og det var der ingen der havde bemærket, så  der var ingen der afløste ham hvilket resulterede i at ingen kom og hentede os!:) hahahaha!

Jeg står op til normal tid imorgen, selv om jeg nu kommer lidt sent i seng idag! så hvis i vil noget er jeg online på messenger, skype og facebook fra ca. 5:35 - jeres tid - 14:35 imorgen:)  vi skal være hos dem kl. 7, men ved ikke helt hvornår vi kører!

Hav en rigtig god uge!!! vi ses :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar