fredag den 19. oktober 2012

2. sidste Varsity game night!



Uhh... jeg kommer til at savne det.. lugten af sved, sure spillere som træder en over fødderne, at tape ankler, håndhed og fingre, at skulle svede for det... Sådan er livet som Athletic Trainer! and i love it!

Jeg kan næsten ikke beskrive hvor svært et valgt det er at træffe om jeg vil være der i forboldsæsonen, eller om jeg vil være fodboldspiller! hmm... syntes det er helt vildt svært! for vil simpelthen så gerne begge dele!

Jeg er slet ikke træt, og jeg har ikke lyst til at gå i seng!

vil lige dele disse ting jeg har fundet på nettet! er simpelthen blevet forelsket i det!
                                     
er sikker på det bliver det nye in med "suspenders" syntes det er super fedt og har bare forelsket mig i dem!

hav en god lørdag alle sammen :) regner med at få blogget lidt imorgen! men hvis ikke? så hav en rigtig god søndag også! skal shoppe og til isabelas fødselsdags fest imorgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar