mandag den 15. oktober 2012

Younglife feeeest :)

er lige kommet hjem fra den fest jeg skulle det. Det er noget der hedder Younglife og det er en club, ligesom de fleste andre klubber på skolen, bare uden for skolen. Det er ikke rigtigt en fest men mere en hygge club :) Idag var det cookies på programmet, og alle bedbragte cookies. Vi hyggede i kælderen, sang sange, lavede forskellige aktiviteter og hørte på forskellige historier, alt i alt var det ret hyggeligt :) syntes det var lidt... kedeligt, fordi jeg ikke rigtig har nogle "gode" venner endnu, som syntes at sådan noget er sjovt, men kendte da nogle som jeg "hang lidt ud med" :) regner med at tage med næste mandag, hvor det er blå/sort - spirit mandag :) skal bare lige finde en eller anden der kan køre mig :)

håber i får en god tirsdag der hjemme! jeg vil gå i seng nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar