torsdag den 18. oktober 2012

why now, why.. at all?

Carolyn Slack har nettop forladt huset! Jed ved simpelthen ikke hvorfor, men hver gang jeg ser hende, begynder jeg bare at græde! jeg har en ide om hvorfor, men kan altså virkelig ikke sige om det er derfor eller ej! jeg føler mig så ensom lige nu.. jeg ville ønske at vi ikke havde flere ferier overhovedet! Jeg ved ikke om det er fordi jeg ikke føler mig tilpas her i huset, eller om det er frygten for at blive upopulær som jeg var i Danmark. Jeg ved ikke om det er fordi jeg er på vej til at blive syg igen eller om jeg bare har hjemve! jeg ved det virkelig ikke.. Jeg forstår bare ikke hvorfor det lige pludselig kommer, hvorfor nu? hvorfor ikke... igår, eller i tirsdags? jeg savner min familie så meget, min hun og ikke mindst min kæreste. Og bare tanken om alt det jeg går glip af skær i mit hjerte! min far's 60 års, min søsters 18, min mor's 10 års jubilæum, min hunds 2. års fødselsdag måske min kærestes og min første ½ og hel års dag og ikke mindst... jeg kommer måske aldrig til at se min hund igen! (Fighter) jeg kan ikke beskrive hvor ondt det gør at tænke på at jeg måske ikke ser ham igen! Den hund der har fulgt mig gennem mit liv, den hund jeg altid følte var min, min 1 rigtige og eneste ven, en hund som ikke kan beskrives med ord. Han er mere end en hund, han er min bror. Uanset hvor ondt det så gør at se ham falde, og gå ind i ting, få sin mad spist af chillie og alle de pletter på gulvet han har lavet... så vil han stadig være en af de eneste venner som har fulgt mig gennem mit liv, og selv om jeg får nye hunde, og elsker dem, så vil han altid være den ven der hold længst. For helt ærligt, hvor mange venner holder 15-16 år?!

dette betyder ikke at jeg vil hjem.. det betyder bare at jeg troede at jeg var kommet mig over min hjemve, kommet mig over at være på den anden side af jorden. Jeg er træt af at græde, og føle den forfærdelige følelse af tomhed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar