onsdag den 17. oktober 2012

Freshmen football

Idag bestod ikke rigtig af så meget.. havde aftalt med en af mine rigtig gode venner at vi skulle være sammen men han blev grounded og brændte mig af! ved ikke helt om han ikke gad, eller om han fortalte sandheden! - stoler ikke rigtig på folk her!

jeg besluttede mig for at lave lektier men fejlede... er der nogen der ved hvad "Transcendentalism literary" er / betyder, så jeg gav om... mangler nu kun at lave resumere af 4 forskellige artikler... håber på at kunne få dem lavet!

Ryddede op på mit værelse idag, og jeg syntes selv at det hjalp rigtig meget, jeg tog også et vad her til morgen fordi jeg glemte at gøre det igår. Jeg bryder mig ikke rigtig om at tage bad om morgnen, for kan ikke lide mit hår når det er helt rent!

Jeg skulle arbejde fra kl 3 idag, og der var ingen til at køre mig, så jeg cyklede derhen... 4 miles, det er nu ikke helt slemt, men med en rygsæk på ryggen... mig ryg var gennemblødt!

Vi vandt rent faktisk idag! 18 - 6 (tror jeg nok), men det er jo Freshmens, så det er ret så ligegyldigt!

er ret træt nu, og tror jeg vil gå i seng med det samme! næste uges "games" er de sidste!!!! det bliver mærkeligt at være uden dem!:( og regner med at spille "soccer" (fodbold) til vinter, men ved det nu faktisk ikke helt! vi må se, jeg har heldigvis hele 2-3 uger til at tænke over det (lidt ironi...) ved ikke helt hvad jeg gør endnu, tror jeg vil tage "prøven" og se om jeg gider  det er nu en god måde at tabe de extra kg jeg har taget på, men på den anden side vil jeg nu også gerne være en del af sports med. teamet ! svært valg... desuden ville jeg jo så blive nød til at: investere i fodboldstøvler  betalle den "fee" der er på det, komme død træt hjem hver dag, måske komme på JV - teamet (ikke rigtig noget værd ikke at være på Varsity), komme til skade og måske gøre alle disse ting, og så måske finde ud af at det slet ikke er noget jeg har lyst til alligevel!:(

 i må meget gerne give mig nogle råd i kommentar bjælken! bare tryk på "ingen kommentarer"! - eller *HER* (til jer der ikke kan læse), i behøver ikke at have en google konto, bare sig "anonym" og sig "hilsen (jeres navn)" :)

hav en rigtig god torsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar