torsdag den 18. oktober 2012

I once got told that you should follow your dream.. so i did!

Jeg vil aldrig nogensinde blive hvem jeg var igen, jeg har forandret mig. OG jeg har endda kun været her i 2 måneder. Store og små ting er sket for mig. Ting som aldrig nogensinde ville være sket for mig i danmark, jeg har oplevet ting, som jeg aldrig ville have oplevet andre steder, både på godt og ondt

siden jeg var lille drømte jeg om at løbe væk, væk til et sted som var alle andre steder end der hvor jeg var. Et sted hvor jeg kunne være mig! et sted.. helt uden begrænsninger, hvor alting var som en drøm. Hvor himlen altid var blå, og hvor kun jeg satte grænser!

Jeg drømte om at høre til, passe ind, uden at skulle forandre mig. Jeg drømte om at have venner, eller bare folk som virkelig forstod mig.

Og sandheden er, det vil aldrig ske. Jeg er kommet tæt på, for på kun 2 måneder er så mange ting sket, så mange ting, som jeg faktisk ikke har haft indflydelse på, men som bare er blevet smidt i hovedet på mig. (på den gode måde).

Jeg har forelsket mig i et land, og jeg ved at jeg aldrig ville komme til at blive amerikansk.. men jeg håber på en dag at få chancen for at bo her! bare for en kort periode!


(hvis ikke... så bare rejse jorden rundt(; haha)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar