søndag den 21. oktober 2012

blogfri dag!

Holdte en blogfri dag igår, for havde slet ikke tid til at blogge!

Vi tog ud og shoppe kl 14, og indtil da skypede jeg med mor!:)

Vi startede hos Ross, hvilket er den butik vi altid kigger i ført, her fandt jeg denne bluse


jeg var på udkig efter en kjole til kirken, men fandt ikke noget! vi var også i et "mall", teri lod os gå for os selv, og det gjorde vi så. Jeg havde ret meget hjemve, og jeg har taget så meget på at jeg ikke føler mig tilpas i en del af mit tøj mere :( havde det rigtig dårligt, så gik bare og fik det være og være.. og som om det ikke var nok, så gik jeg forbi en dyrehandel, jeg ved ikke hvor mange film i har set, men de har seriøst hunde i små kamre i vinduerne, så du kan se dem! der knækkede mit hjerte midt over! hunde bliver behandlet som kaniner! for mig er det så forkert!:( savner min hund!

Til aften tog vi hen til isabela (Gerlany and I), hun holdte sin 16 års fødselsdag igår, så det var mere en hygge fest end en party fest. det var rigtig hyggeligt og der var en masse mad:) lækkert! havde desuden min "nye" kjole på, som i kan se et billede af lidt længere nede (tror det er 3 "posts" siden) den ligger under nogle produkter! Teri hentede os kl. 10, selv om festen sluttede kl 11, det var lidt irriterende at være de første som gik, men sådan går det jo noglegange!


idag tog vi igen ikke i kirke! 1. jeg havde ingen kjole så jeg kan ikke gå (teris regl) 2. Teri glemte at sætte sit ur, og sov derfor over sig!


fandt lige disse 2 billeder på mit kamera, syntes lige jeg ville dele dem:)

 har ikke spist noget andet end havregrød idag, prøver at spise sundt!

 dette er normalt min frokost!

nu vil jeg gå igang med at læse op på alle mine tests og quizes for næste uge! :) hyg jer!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar