mandag den 22. oktober 2012

en ny dag, ny indstilling

Jeg har på det seneste været meget i tvivl om jeg skulle flytte familie eller ej.. Har en liste med en masse gode grunde til at blive, og en med dårlige! syntes nu egentlig ikke at der er ting ved at bo her, som er på den måde "dårlige" selv om Teri ikke har penge til os overhovedet, og jeg ikke føler mig en del af familien, syntes jeg nu at jeg har nogle fordele, som jeg altid har ønsket mig, men som har været umulige at opnå! og nogle muligheder som jeg er 70% sikker på at jeg ikke vil kunne få hos en anden familie!

Idag var den første da i lang tid, at jeg stod op kl. 5:45! syntes nu ikke at det var svært, men det var nu heller ikke nemt! første dag i lang tid med god morgenmad :) elsker når teri laver morgenmad til mig!!! og vi har vidst lige fået noget nyt brød?! tror det er en form for kanelbrød, det er mindre, men mætter bedre :) det er noget vi alle kan lide!

idag fik vi ikke rigtig lektier for, vi har nogle opgaver som vi skal lave på skolen, men tror jeg snyder lidt, og gør det hjemme.. føler mig så nørdet, og selv om vores karakterer ikke tæller, så tæller de psykisk for mig :)
har B+ / A- i alle fag på nær sports med. Men Katye siger at det er fordi jeg missede starten, så tænker ikke så meget over det.

Alle lærerne spurgte ind til min tur idag :) syntes det var lidt rart at folk faktisk gik op i hvordan jeg havde det, og om jeg havde haft en god tur!

Glemte at blogge igår - sent - brugte næsten 5 timer på at få Teri's printer til at fungere, men den ville bare ikke printe mine lektier! syntes det var irriterende! Skypede med far gennem det, og han var til stor hjælp! syntes det er dejligt at have en far som bliver oppe til kl. 3 om natten for at hjælpe mig med en printer:) stor tak til ham!

her til aften skulle teri ud sammen med en veninde og fejre hendes 55-56 års fødselsdag, så hun er ikke hjemme lige nu! hun hentede mig fra skole, heldigvis, og kørte mig så hjem. Til aften fik vi Kartoffelsuppe som Teri lavede igår, så vi varmede den bare op! første gang jeg har fået kartoffelsuppe, og syntes faktisk at det smagte godt!:)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar