onsdag den 24. oktober 2012

okay.. mit hoved kører lidt rundt for tiden!:)

I må altså bære over med at jeg ikke får blogget ordentligt! men alting sker lige nu og her, så..

Jeg havde AIMS test igår, i skrivning? og jeg failede den første del af testen, men syntes nu at 2. del gik ret godt :) skulle skrive om hvad jeg ville være hvis det ikke omhandlede  penge - tennisspiller self!

tog også en test i math, hvilken vidst gik fint, og en test i Sports Med. som jeg gav op på... jeg var total uforberedt, og jeg havde studeret på det forkerte.. og havde desuden ikke regnet med at få smidt 2 i hovedet på samme tid... og jeg er lige gået fra F til C + i den klasse :(

jeg har nu besluttet mig for at spille fodbold! håber jeg klare mig til at komme med på holdet! (bare et af dem!)

jeg skal nå bussen, så måske opdatere jeg senere måske ikke.. hav en god torsdag, eller hvad der nu er tilbage af den!:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar