torsdag den 25. oktober 2012

last time, last chance, last second..

Idag var forhåbentligt den sidste dag indtil om lang tid hvor jeg har taget skolebussen hjem ;)

Havde AIMS i matematik idag, phy den var hård!!! har ikke lært om 70 % af spørgsmålene og 10 % af spørgsmålene forstod jeg ikke (gramatisk) 

tog min midterm idag, syntes den var lidt svær, men syntes nu det gik okay.. på trods af at halvdelen af den omhandlede det de havde om før jeg kom, og det blev jeg ikke informeret om før efter testen...

idag har været kedelig.. fyldt med lektier!

har overvejet at købe en motorola telefon nu hvor min telefon er død :( RIP!

tror jeg køber enten motorola droid HD eller droid Maxx :) de koster næsten det samme, med en forskel på ca. 600 dansk kroner.. regner med at det bliver HD'eren, men ved det ikke endnu, køber ikke noget til den pris uden at være sikker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar