lørdag den 27. oktober 2012

en hård tid...

Føler slet ikke at jeg burde blogge... det bruger min tid, en tid som jeg altså ikke har meget af!
Men... når jeg blogger er det ofte fordi jeg keder mig, og ikke har andet at lave (; så det går jo nok!

Jeg har slet ikke lyst til at skype med folk mere... jeg har aller mest lyst til bare at have ro, så jeg kan leve som en amerikaner, og ikke ½ af ½.. jeg føler mig så ond! for... det er jo ikke fordi jeg ikke holder af min familie, kæreste og venner mere, det er bare fordi jeg har brug for luft! jeg har brug for at leve min drøm ud!... jeg har brug for at opleve så meget jeg kan, på kun  9 måneder!

Så hvis jeg ikke skriver tilbage, eller jeg skriver til jer at jeg vil holde en pause... så er det derfor..

Jeg er her jo kun i et år... og uanset hvad, vil jeg jo altid venne tilbage til danmark igen.. "i danmark er jeg født, der har jeg hjemme" (selv om jeg føler mig som en amerikaner, mere end nogensinde)

på forhånd undskyld!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar