mandag den 22. oktober 2012

Min Amerikanske nutid, og fremtid

Idag havde vi en "guestspeaker" på besøg, og han talte om Schorlerships. Jeg vil rigtig gerne tage college efter gymnasiet, og så tilbage og tage universitetet.. syntes bare lige at jeg skal hjem og tage gymnasiet først! Vil forsøge at tale med min "counselor" først, for vil gerne se om jeg kan skaffe et Schorlership! Efter at have taget sportsmedicine, tror jeg at det er det jeg skal arbejde med i min fremtid! elsker det så forfærdeligt meget, og vil bare gøre det så meget som muligt! Derfor har jeg overvejet måske at søge om et Schorlership! college er for folk i alle aldre og kan vare mellem 10 måneder og 4 år.. regner med enten et på 2 eller 3 år, for det er vidst det medical education kræver!:) er simpelthen forelsket i sports med.!

en anden ting er hvad der sker i mit liv lige nu!

Havde i lang tid overvejet at spille fodbold, fordi det er noget vi har i danmark, og jeg kender rigtig godt til det! har spillet basketball før, og elskede det (måske fordi jeg var god til det), men så kom jeg her og prøvede det, og det fustrerede mig hvor dårlig jeg egentlig var! fik det ret dårligt der!
hvis jeg ønsker at spille fodbold, skal jeg være instillet på at:

  1. træne hver dag efter skole i 2 timer (ca.)
  2. droppe sports medicine!!!!!!!!!!!!!!!
  3. betale for "idræts tjek" (skal jeg uanset hvad, men den skal være færdig hurtigt hvis jeg skal spille fodbold!)
  4. betale en fee på 200 $
  5. betale for udstyr, sko (50 $), strømper (20 $), bebeskyttere (20 $) og så alt mulig tøj, som ikke med 100 % sikkerhed er sponsoreret af skolen!
  6. hvis jeg er inde, så er jeg inde og kan ikke droppe ud!
ved ikke om jeg overhovedet har lyst til at spille endnu, ved heller ikke om jeg har lyst til at betale så meget for det!
.... syntes det er et svært valgt, for jeg vil super gerne beholde min sports medicine! men på den anden side vil jeg også gerne spille fodbold, for hvis du dyrker en sport, eller andre aktiviteter, hører der altid tøj med (som ofte er skole "uniformer") og det vil jeg super gerne have. Men syntes nu det ville være dumt at spille pga. noget tøj! :( ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre!! skriv gerne til mig på facebook, skype eller andre kontakt muligheder, men råd til hvad jeg skal gøre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar