onsdag den 24. oktober 2012

just... never mind!


Jeg har hjemve lige nu...

kl. er 21:30 og jeg arbejdede på JV kampen i aften... Jeg var nød til at skippe et ret vigtigt møde med kirken pga. soccer møde, hvor jeg gik efter 30 min. fordi det blev kedeligt, og jeg arbejdede derfor resten af kampen..

er ret sikker på at jeg failer mine AIMS tests, og alle andre tests som jeg tager i denne uge.. har en ret hård uge for at det ikke skal være lyv!

Jeg har taget ca 8 kg på siden jeg kom, hvilket er ca. 1 kg om ugen! selv om jeg træner ret hård! (håber på at tabe det via soccer)

Jeg kan ikke spille Varsity, men kun JV! PGA. Educatius!!!!! det er bare for meget altså!

brændte min tunge på noget kakao idag, og jeg er bare så stresset over alt det jeg skal nå!
 pigerne i kirken havde lavet dette til mig

 Min telefon er død!:( er så ked af det at i ikke drømmer om det! vil bare have den igen! men... den har nu holdt ret godt, og jeg har været rigtig glad for den!
 har endelig fået mit "jeg kan førstehjælp" kort!


har lyst til at give mig til at græde pga min telefon! ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar