søndag den 9. september 2012

indhentning

tror det er første gang jeg har "skippet" en dag på bloggen :)

Igår var det lørdag og jeg vågnede kl 8!!! sov helt vildt længe:) herefter lavede jeg ikke så meget.. men der skete derimod meget i huset :) vi havde i alt besøg af 5 forskellige mænd igår, her i bland Teris søn, hans ven, hendes nevø og nogle andre...

kl. 13:20 kørte vi mod Isabelas hus, som er i Mesa. Hendes mor har været på sin mission i Danmark og det er sååååå sejt! det er 20 år siden og hun kan stadig dansk :)
Da jeg kom hjem hos dem talte jeg først lidt med Isabela om hvordan hun havde det og sådan, og så var Jenee så sød at lave dejen til æbleskiver!!!! og så gav hun mig lov til at lave selve æbleskiverne!:) det var så sjovt, og det mindede mig om min dansked!
da vi havde spist tog Isabelas hostfar os med til en butik som havde forskellige landes "specialiteter". Vi tog dertil fordi vi skulle kigge efter brasilianske ting, men de havde næsten ikke nogle ting som Isabela kendte. De havde så også Hollanske ting, så købte 2 pakker Bounty, en lille Digestive kiks pakke og nogle hollandske krydre, de der blå nogle med ham der den røde bager, hvis nogle kender dem:) super gode! desværre har vi bare ikke noget pålægschokolade!:(

vi tog så hjem til dem igen, og tog direkte ud til Softball på hendes skole, hvor de bare spille for sjov, og der deltog jeg:) det var super sjovt, og har prøvet det en enkelt gang eller 2 på Islev skole, men det var slet ikke det samme! 1. gang jeg skulle "skyde" / batte var det akavet, for kunne ikke høre noget på grund af hjelmen, og det jeg kunne høre, forstod jeg ikke! ramte ikke bolden, og gik derfra som "ude". 2. gang jeg skulle skyde, ramte jeg bolden! rigtig godt! desværre greb den ene af pigerne bolden, og jeg var igen ude!:( men i det mindste ramte jeg bolden bedre end nogle af de piger der gik til det, så jeg var selvfølgelig total stolt af mig selv!
det var også den 1. dag at jeg er gået i seng efter 22!:) så det var også derfor jeg ikke bloggede, for var super træt!
Æbleskiver!!!!!:D

softball... her kan i så også se hvor meget jeg allerede har taget på :( spiser alt for meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar