onsdag den 12. september 2012

opdatering

hmm... syntes bare at min blog bliver så kedelig!

har simpelthen ikke rigtig noget at lave, og hvis ikke jeg laver lektier så spiser jeg :(
jeg vandt en snickers i Economic idag for at svare rigtig :) kan ikke rigtig lide de danske snickers, men uanset hvad du tror du kender smagen af, har du aldrig ret. Alt er anderledes, så nu kan jeg altså lide snickers, på samme måde som jeg har fået en kærlighed for M&M, som jeg ikke kan lide i danmark (med undtagelse af i McFlurrys)
 vores skolebus er i stykker, så vi har fået en ny en :) sæderne er bedre, men busens affjedring... og alt andet, stinker! hader den nye bus :( håber snart den gamle bliver god igen!:)

Teri er rigtig flink at hun laver mad til mig / os morgen, middag og aften! men hun har bare en sjov måde at sammensætte det på!
- Medister (vidste ikke det smagte så godt!!!!), pasta / kylling / tomat (ved ikke helt hvad det er, men det var godt), grøntsager - kogte gulerøder og broccoli og så bearnaise... brugte kun bearnaisen til gulerøderne, for kan ikke lide kogte gulerøder..
Idag blev en af mine veninder (tror vi er veninder?) inviteret til homecoming af den her fyr "Jake" som hun ikke er vild med, men som er helt væk i hende! syntes det er synd for hende, for hun kan jo ikke tillade sig at sige nej til ham efter dette! hun havde faktisk næsten en date med en hun har en "crush" på, men det var ikke definitivt  så hun var nød til at sige ja :( stakkels hende

ville ønske jeg blev spurgt til homecoming på denne måde.. men det ender nok med at jeg spørger en eller anden tilfældig dreng om han vil gå med mig!:)

var i kirke idag, men fik hjemve og tog hjem.. havde virkelig håbet at det var væk, for har ikke mærket det i lang tid! men det skal nok gå :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar