lørdag den 15. september 2012

løfdag

lørdag + fredag = løfdag :)

det føles så uoverskueligt.. alt skal bare være klar og færdigt! og om kun 8 måneder skal jeg hjem!

jeg frygter allerede den dag!:) det er en god ting, for det betyder at jeg er kommet mig over min hjemve!

igår var en laang dag..
Vi lavede høvdingebold - duchball - i PE, og så havde vi test i Sports medicine.. hvilket jeg ikke forventer de gode karakterer af! gik fuldstændig blank! syntes Sports Medicine er så svært, og selv om jeg havde brugt 3 aftener på at læse op på det, så hjalp det ikke:( hader det.. vil så gerne gøre det godt, men det er bare så svært med alle de ukendte ord som bliver smidt i hovedet på en!

Efter skole tig jeg med Taylor og 3 andre piger fra sports medicine ud og køre :) vi havde det super sjovt, men ærlig talt tror jeg ikke jeg kører med hende igen! hun kører virkelig dårligt, hvilket var sjovt, men uhyggeligt!

vi startede med at køre forbi "dutch Brothers" som er et kaffe drive thu, som er noget alle på skolen drikker. De andre købte en, og jeg tænkte jeg jo lige så godt kunne prøve det :) og det gjorde jeg så, en kop kaffe til mig. det er ikke rigtig kaffe, det har bare en kaffe eftersmag, og så er det koldt! den første 4. del smagte mega godt, men så blev det altså også for meget, og jeg begyndte at få kvalme... så smed den sidste 4. del ud!
efter at have været forbi de andres hjem, for at hente ting, kørte vi til Chipotle, hvilket er et lille spistested alla  Tacobell, bortset fra de vidst kun laver buritos :)
jeg anede ikke hvad de forskellige ting smagte af, og jeg valgte bare ting jeg vidste jeg kunne lide. Det endte ud med: Ris med noget i, kylling, salat, majs med noget i og så creme fraice! og jeg kan sige en ting, det er bestemt ikke sidste gang jeg spiser det! det smagte bare sååååååå godt!:) love it!
efter det tog vi tilbage til skolen og gjorde klar til kampen hos Gilbert.

kampen gik rigtig godt, og det var rigtig sjovt at prøve! desværre tabte vi igen, men kun med 3 mål! vi spillede en fremragende kamp og vi havde så meget fortjent at vinde den :( syntes det er synd for spillerne, for de fortjente at vinde den!
jeg var hjemme gik i seng kl 23:26, og var altså mega træt der!

Idag er det lørdag og jeg har en masse ting jeg skal nå!
har været i Chandler mall idag, sammen med Isabela, Gerlany og en anden udvekslingstudent fra Brasilien som hedder Akata!

 frokost



 the dress


Ingen kommentarer:

Send en kommentar