mandag den 10. september 2012

skriv din overskrift her

Ved ikke helt hvad der sker! har bare slet ikke tid til bloggen for tiden!:(

glemte at blogge for igår... der skete ikke så meget andet end at jeg læste op på nogle ting og var i kirke :) desuden har jeg hentet mig en app for 42 kr.!!!!!! det super dyrt, men har allerede lært noget af den:) BTW det er en app om knogler og muskler fra appstore, hvis i vil have et link til den så skriv i kommentaren, for kan ikke lige huske hvad den hedder :) bruger den bare til min Sports Medicine lektier, og for sjov skyld!

Idag er der heller ikke sket så meget. Bussen er desværre begyndt at køre 10 min. tidligere pga. de dumme junior high elever ikke kan få nuffet sig færdig om morgenen, og derfor ikke når bussen, så nu kører den 10 min. tidligere, så de kan nå i skole i tilfælde af at bussen skulle køre før de ankom!

er begyndt at være så usund og spise så meget mad i skolen :( føler hele tiden at jeg er sulten! idag har jeg spist: 2 musli-barer, 1 æble, 2 banan, 1 klap-sammen nutella grov toast, 1 stykke pizza, lille bunke salat med dressing, 1 lille kakao og så delte en ven, om man vil, sine nachos med ost med mig! :( føler bare at det er så meget, desuden spiser jeg altid en smule når jeg kommer hjem, og det har indtilvidere været en yogurt!

jeg vil forsøge at holde jer opdateret, men har rigtig mange lektier for, for tiden så kan altså ikke love noget! :(

take care!:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar