fredag den 7. september 2012

Fredag!!!

Tiden flyver afsted, og jeg husker det som var det igår at jeg lavede indlægget "TGIF sucks"!!!!

Har haft rigtig meget hjemve siden jeg kom til måske.. mandag? men har fået det rigtig godt igen!:)

Idag havde vi test i Economic og det gik bedere end godt! havde ikke forventet noget af mig selv, eftersom at jeg ikke har lært noget andet end 6 ord og deres mening! :D testen bestod af 28 spørgsmål og jeg vidste kun 6 af svarene !!! havde læst rigtig meget op på det igår, så håbede på det bedste. fik 5 fejl! og er super stolt af mig selv! de 4 fejl var i virkeligheden 1 fejl, for vidste du ikke det 1. kunne du ikke svare på de 3 næste! :)

i Sports Medicine så vi film :) lærte ikke så meget, men det var super godt lavet i verden dårligste kvalitet :) mest afslappende time jeg har haft indtil nu!

I Engelsk skulle vi stemme på Homecomming King and Queen, men stemte ikke.. kender ikke så mange, og dem jeg kender, kender jeg ikke på efternavn!

Desuden regnede det idag! VIRKELIG MEGET, alle flippede ud, for det er jo ikke normalt her!

jeg tog det bar helt roligt, for... Danmark er nok mest kendt for dets regn :)

Regner med at tage til "the game" i aften, så... vi ses derefter :)

skyper med Martin fra kl. 21...

ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar