onsdag den 5. september 2012

"I dont even have to try, i Just had a good time"

BEST DAY EVERRRRR! :D har haft en perfekt dag!

Idag var nok min første rigtige dag på Mesquite.. for idag bestod meget af computer ting, og det er jeg god til :) fik lektier for i sports medicine til imorgen, men det er også det :) desuden var jeg 1 ud af 3 som havde lavet deres kemilektier :DDDDDD er så stolt!
mødte en ny dreng idag, han er udvekslingstudent og ankom med flyet i fredags :) vi har engelsk sammen, så tror jeg kommer til at være sammen med ham at "lunch" indtil jeg finder mine venner, og kan introducere ham til dem :) desuden farede jeg vild idag da jeg ikke vidste hvor vi skulle være i engelsk og i Economics... så kom for sent der, men det er okay!

billeder
 frokost med... pakristaneren
- pasta, kylling, ostesause (ting), bolle, salat og dressing :) og så fulgte der vand og mælk (chokolade, jordbær eller alm.)

desuden bestod jeg, som den først og eneste dette semester, ankelforbindings testen!!!! lærte noget af den igår, og resten idag, og har ikke lavet en eneste fejl de gange jeg har gjort den!!!:) er så stolt over mig selv! desuden har jeg kørt "golfbil" idag, og det var sååååå sjovt :) der er Fresmen-football kamp senere, og ville ønske at jeg kunne komme, men der er frisbee med kirken, så der har jeg lovet at komme!:( desuden taber vi alligevel... vores hold stinker!

skal skype med min mor senere, så ved ikke hvor meget tid jeg har til at blogge mere på denne vidunderlige dag !:) 
have a nice day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar