mandag den 3. september 2012

Hjemve

Det jeg skriver nu er baseret på at jeg har sygt meget hjemve nu!

Jeg vil hjem... Jeg vil hjem til det normale, det trygge... Og ikke mindst min kæreste... alle folk kommer hen til mig og siger ting som "i would never could have done that" og ved i hvad? Det kan jeg heller ikke lige nu! det er bare så svært! og hårdt... specielt fordi jeg får mig selv til at græde, uden at ville det! og så sidder jeg der hos mig selv og græder, og hidser mig selv mere og mere op, og får derved mig selv til at græde mere og mere!

heldigvis har jeg en rigtig god vendinde fra brazilien, som hedder Isabela (hende fra billede i en af de tidligere billedesektioner) som trøster mig over mobilen! hun er guld værd! jeg "apriciater" virkelig alt det jeg har (og har haft) i Danmark, som jeg nu ikke har mere! Og dem jeg elsker og holder af i Danmark, træder nu virkelig frem i mine tanker... og jeg stiller hele tiden mig selv spørgsmålene: "vil du hjem? så tag hjem - hvad holder dig tilbage?" "hvorfor tog du overhovedet afsted?" og ved i hvad? jeg er ikke en taber? jeg tager ikke hjem! jeg kæmper min kamp! med blod, sved og tårer! uanset hvad det tager, så vil jeg kæmpe til det sidste! for når man har set frem til / ønsket noget så længe... så giver man ikke bare op! Sangen som giver mig inspiration til at blive kan findes Her

for hver gang jeg hører denne sang, så tænker jeg på alt det jeg elsker, og alt det jeg ønsker mig! alt det der skal ske, og det jeg skal opnå! hvor stærk jeg er på mine svageste punkter og hvordan man må tage det sure med det søde! Det er det der er noget værd! OPLEVELSER FOR LIVET! inspirationer, ændringer, oplevelser, prøvelser, you know it.

nu vil jeg gå i seng... for jo hurtigere jeg falder i søvn, jo kortere tid er der til jeg har det bedre :)

besøg - Hjemve.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar