torsdag den 6. september 2012

So NOT cool!!!!

:D hey der hjemme!

Jeg droppede at tage til svømmestævnet, for da jeg kom derned, var der kun svømmere, og kunne ikke kender forskel på MSH og modstanderne, så det var pinligt. desuden kunne jeg ikke se nogle jeg kendte, så skyndte mig hjem igen :(

Jeg er nettop blevet færdig med mine lektier hvilket er fantastisk dejligt! har en test imorgen i Economic, og vil ikke dumpe... selv om jeg nok gør det alligevel :( men nu har jeg lavet mine lektier og læst op på nogle ting, så helt galt kan det ikke gå!

udenfor er der sandstorm hvilket er SUPER COOL, på en super uncool måde :) jeg ude for at tage billeder til jer (og Gerlarni, da hun ikke havde muligheden selv)


fik sand i øjnene og måtte gå ind igen :(

aftensmaden består af oksekødsuppe og nogle indbagte kylling ting... og bearnaise fra i forgårs


Ingen kommentarer:

Send en kommentar