torsdag den 6. september 2012

travle dage!!!

Har super travlt de her dage!

har test i de fleste fag fredag... tror jeg? så skal have lavet en masse Economics lektier, engelsk lektier og stuff! og jeg skal læse op til en del ting!

men tager det roligt lige nu :) sidder og spiser mig fed i is, for har simpelthen så ondt i min popo og mine lår efter PE igår og idag :( så har ikke ondt at af spise usundt!:)

til frokost var jeg sammen med Broock og nogle af Erica og Broockes venner :) de er super søde! og de delte deres Nachos med mig... alle var bare sådan.. "har du aldrig smagt beans?" og vi spiser jo ikke rigtig Nachos i Danmark, og hvis vi så gør, er det med ost! men det var altså bønner og kød:)

skal se Kimball svømme kl. 16, for føler ikke at jeg kan lade være med at komme, når nu jeg har spurgt ind til hvor, hvor og hvodan... så hejser lige flag der, og så er det ellers hjem, spise og så lektier resten af aftenen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar