tirsdag den 4. september 2012

tirsdag

... jeg lægger mig snart til at dø...

det er så svært... jeg hader det, og jeg vil bare hjem!

Har haft en laang dag idag... skole, Sports Medicine "arbejde og møde med tennis...

for første gang i mit liv er jeg i tvivl om jeg gider tennis! det har aldrig været et spørgsmål som jeg har stillet mig selv. De få gange hvor jeg har gjort det, i andre tilfælde som ikke er tennis, er alting bare gået galt fordi jeg bare har presset mig selv til at kunne lide det! og ved i hvad? jeg tror ikke jeg får noget ud af min træning, hvis det er tennis jeg vælger! Det eneste jeg ville få ud af det, var at jeg ikke ville glemme mit spil! hvorfor valgte jeg dette program? det er her er så latterligt...

alle der var til mødet var bare helt oppe og kører! de var nybegyndere alle sammen, og ville bare gerne have noget sjov og nogle nye veninder! ingen af dem omtalte deres træning, som noget de ville føre videre i livet, men derimod en "vendindemaker"! jeg er så fustræret :( græd lige efter jeg kom ud af lokalet, og skulle tilbage for at tage en prøve i at tabe en ankel, men brød sammen, så jeg skal gøre det imorgen istedet! jeg græd hele vejen hjem, og jeg vil bare hjem til min familie og min mor og kæreste og hund! ALT! Jeg tror grunden til at folk ikke har problemer med hjemve er fordi deres forældre gør dem pinligt berørte, og at de "i en tidlig alder" skiller jeg af med dem, fordi de syntes de er pinlige eller mærkelige... Min mor er fantastisk! jeg savner hende over alt på jorden, og jeg ved nu hvor meget hun betyder for mig! har ikke haft 1 sek. hvor jeg ikke er blevet pinligberørt / følt at jeg ikke hørte til hos Teri! jeg er bare på det forkerte sted! Alle de udvekslingstudenter jeg kender og har kontakt med ELSKER deres værtsfamilie, og hader skolen, hvor jeg er direkte modsat! jeg, undskyld ordet, hader min værtsfamilie... det burde nok ikke stå på min blog men... jeg frygter hver dag at skulle hjem fra skole! for jeg elsker skolen, men kan bare slet ikke med min værtsfamilie! det fungere bare ikke for mig, at jeg skal betale mine ting selv, når Gerlani ikke skal! i forhold til andre udvekslingstudenter, blev jeg udleveret til Teri, hvor værtsfamilierne normalt vælger deres studenter ud fra hvem de er og hvad de kan lide! BARE af den ene grund at jeg ønskede at spille tennis... tennis min bare!  ved ikke om jeg gider spille tennis her? ved ikke om hvad der sker imorgen? ved intet? det er så fustrerende! har lektier for til imorgen, og skal have lavet dem! min værste frygt er at dumpe, for jeg ved ikke hvor meget / lidt der skal til for at "klare sig godt"! jeg er på bar bund.. bundet til en 60 kg tung sten og smidt på bunden af Atlanterhavet!

her har de lektier for hver evig eneste dag! og folk tager bare slet ikke skolen seriøst! folk virker så "dumme" (uvidende), selv om de har lektier for hver dag! hvordan kan de have et liv udenfor skolen? for første gang i mit liv havde jeg rent faktisk håbet på at være bare en smule social! men nej, det har jeg da ikke lov til, for jeg skal da bo 7-8 km væk fra skolen, og have lektier for hver dag!

This sucks!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar