søndag den 26. august 2012

Lidt Info om igår :)

Hej der hjemme :) Jeg sidder på hotellet og kl. er 6:28 am! morgenmad er fra kl. 7, men vi pakker nok først! Jeg bor på værelse med en rigtig sød pige der hedder Alexandra, og hun kommer fra Sverige! Hun bor ikke rigtigt i det her værelse, hun sover og bader bare! Hendes 2 veninder bor nemlig lige inde ved siden af, og hun opholder sig mest der inde :) På hotellet er her også pool :) den er udendøres og jeg har endnu ikke haft mulighed for at bruge den, men håber meget på at det er noget jeg kan tage mig tid til, men regner ikke med det!:( Her er 2 "butikker", en kiosk og en "bar" hvor de har muffin (gårsdagens aftensmad), Cheese danish, sandwichs kaffe og mere! super dejligt :) Til aften fik jeg igår burger fra Hotellets Restaurant! den var rigtig god, men da jeg ikke spiser ketchup, var den altså en smule tør! og vi ventede 1000000 år på den.http://www.wyndham.com/hotels/EWRAP/main.wnt

Igår var vi i New York! Det var super nice, og i kan se nogle af de billeder jeg har taget derfra her på bloggen. Håber ikke der er for mange! for vi har set så mange ting! Central Park, forskellige museer, Central Station, Huset hvor Venner eftersigne skulle bo, og mange mange andre ting, som i kan se en smule eksempler på via billederne :) Jeg har gået rundt med de her normænd som er rigtig gode venner, så jeg føler mig lidt som en "follower" og gør mest det de gerne vil, for når der er noget som jeg gerne vil, fx Abercrombie, så vil de ikke! A&F er måske forståeligt eftersom at der var kø på ca. 20 minutter, men at de så vælger at bruge 30 min. om ikke mere, på at side på en bænk og vente på at tiden går! Det får mig altså lidt op i det røde felt! Så fra idag af vil jeg forsøge at blande mig med de danske elever :)

Igår blev vi tvunget til at gå i møde! info møde! vi har allerede været til info møde, så hvorfor gøre det igen? desuden var det nogle latterlige spørgsmål som folk havde stillet! "Må jeg date" "må jeg sender billeder af mig selv til min kæreste" "hvad hvis jeg bor hos en baby"???????!!!! folk er for dumme... Men vi dog en extra time i New York imorgen! så er først hjemme kl. 10 eller noget! :( ingen Skype til mig idag!

undskyld denne tekst blev så lang, men har så meget at fortælle :)

- har lige opdaget at min Rommie har en total mærkelig musik smag!

God dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar