lørdag den 25. august 2012

Flere billeder - New York

Så fik jeg endelig uploaded de 50 billeder for idag! er super træt, så der bliver ikke mange kommentarer til billederne!


St. Patrick's Cathedral



 The Dane!

 Alice

 På alle bænkene i Central Park (altså der hvor vi var) var der disse små "marks" hvor folk har skrevet små tekster til deres kære, eller bare en sjov kommentar og endda deres navne!

 Central Station
 I loftet er der stjernebilleder

 A park on a brigde! det er så sejt! denne bro er ligesom en park, du får et fuldstændig anderledes billede af New York her fra!
 Laders
 denne lille 3 etagers 3 meters hus, er til salg for 4 milioner dollars / dkk (ukendt) (sagde vores guide). Det var engang en passage, tror jeg, til affald
 Dette er det hus der bruges i serien "Friends"



 Opdagede for 10 min. siden at jeg ikke har taget et eneste billede af " The Time Square"!!!! troede det var dette, men det viser sig at være den stik modsatte vej

 More danish

 LOVE LOVE LOVE LOVE


Cabs
 Worlds Biggest Apple Store


Amerikas største / mest kendte legetøjs butik


Rockfeller Center

 Frokost på T.G.I. Fridays
 New York Mets stadium
 Min aftensmad!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar