søndag den 19. august 2012

Besøg på ambassaden!

Imorgen kl. 8:15 skal jeg ind på ambassaden og have lavet mit visum, derfor går jeg går snart i seng. Efter at have spille holdkamp tidligere er jeg helt udkørt, og har brugt det meste af aftenen på at samle de papirer jeg skal have med på ambassaden imorgen sammen! desuden så jeg også lige det nyeste afsnit af Awkward, vi er nu nået til afsnit 8 - Time After Time - Kan slet ikke vente til på onsdag med at se det næste afsnit! 12 afsnit er der i alt, og det sidste udkommer vidst nok d. 14 september :D there just gotta be a third season!!!!

er simpelthen så nervøs for imorgen, ikke kun fordi de kan svare mig på om jeg kan komme afsted eller ej, men også fordi vi har haft problemer med reglerne for billedet som skal bruges, om det er okay eller om det ikke kan bruges, for hvad gør jeg så?!!!!

Wish me luck!:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar