søndag den 19. august 2012

Sidste holdkamp i Danmark

Det føles mærkeligt at jeg rejser på fredag, og forlader mit hold i Danmark! en smule skyldfølelse sidder i min krop, men de skal jo nok klare sig!:) Igår var min sidste senior holdkamp hvor vi vandt både double og singlen mod Frederiksund og idag spille vi mod Lyngby i U16. Desværre tabte jeg min kamp 4-6 6-0 6-4. selvfølgelig ville det have været dejligt med en sejr, men når vi ligge i en så svær række som vi gør, syntes jeg godt at jeg kan være tilfreds :) Min ryg har det også fint, og efter at have været ude af sport i 2 måneder, kan jeg slet ikke klage over min præstation!

Det var en smule trist ikke at skulle spille double med min rigtig gode veninde Marie, som er min double marker, men jeg tror det var meget godt for os, og mig selv, at vi sluttede af sammen med en sejr!:)


Dette er et billede fra sidste år, havde desværre ikke nogle der var bedre ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar