tirsdag den 28. august 2012

PROBLEMER!

Aner ikke hvad der er galt med min computer, men når jeg vil blogge billeder, kan jeg ikke komme videre til at vælge billederne, men jeg vil forsøge igen senere!

Jeg er ankommet til Arizona, landede faktisk igår! Vi var til et poolparty / orientering hos en familie, og jeg har fået en masse Brasilienske venner! Der hvor vi var boede der den her rigtig flotte dreng, som hedder Broke! soo hoot, så jeg havde sat standard alt for højt i forhold til hvordan drengene på skolen, faktisk så ud :( nu savner jeg bare min overlækre danske kæreste! overdrevet meget!

Jeg startede i skole idag, og skolen er god nok :) har opdaget at jeg udtaler Mesquite forkert, så det skal jeg arbejde på, men ellers går det fint :) nogle folk er rigtig søde, og andre er ikke! efter at have fået mit skema, skulle jeg til biologi, hvilket var startet, så kom ind midt i timen... de havde om bænkebidere, hvilket jeg allerede har haft om i Danmark, så det var fint! forstod ikke helt det forsøg vi skulle lave, men jeg skal medbringe nogle elastikker og helst en vandflaske eller en skotøjsæske imorgen! Men vi har kun halv dag imorgen, hvilket vil sige at de normale timer bliver halveret (hver klassetime vare en time!!!!)

Mit skema:

01 MA - Algebra Functions 1
     07:30 am - 08:29 am

02 SC - Lab biology
     08:30 am - 09:29 am

03 PE - PE Female
     09:30 am - 10:34 am

04 EN - English 111 (3)
     10:35 am - 11:34 am

05 LU - Lunch (5th hour lunch)
     11:35 am - 12:34 pm

06 SS - American Economies
     12:35 pm - 01:34 pm

07 PE - Sports Medicine 1
     01:35 pm - 02:30 pm

og så er det bare at finde ens skolebus, min er 172 :)

mine yndlingstimer er indtil nu Economics and Sports Medicin! ved ikke om det var fordi jeg var aktiv der, eller om det bare er fordi det er "nemt" og forståeligt!

PE er det samme som idræt, bare (eftersigne) forskellige sportsgrene, så som Baseball, Football, Soccer og sådan, men idag lavede de bare "opvarmning" og imorgen skal vi løbe, kun, 1 mile, og det er ca. 1,6! jeg har PE med nogle "freshmens" hvilket betyder at de er "førsteårs" elever, og de var som Sugemaller! de kom med Kompilment efter kompliment! det var bare alt for meget, tror bare de syntes det er sejt at de har en "junior" i deres klasse, men jeg skal have pe (idræt) for at kunne "graduate" hvis jeg vil det senere i mit liv (næste skoleår) så derfor sagde manden at jeg burde tage det!

I engelsk har jeg mødt nogle rigtig søde piger (2) og en rigtig sød dreng, de havde fremlæggelse idag, så var ikke aktiv i den klasse heller, men det bliver jeg forhåbentligt imorgen! pigerne spiller begge tennis, så den ene (Kimberlee) vil introducere mig til de andre tennisspillere, og de har vidst nok "Open Court" d. 14 september eller noget, så der vil jeg komme :) 

Jeg fik mine bøger i frokost pausen, og jeg fik heldigvis kun 3 bøger! de er gigantiske og vejer et ton, så skulle bære rundt på dem hele pausen og resten af  dagen! nu er min ryg træt, og jeg fik forresten også en bog i Sports Medicine!

i Economics har vi verdens bedste lærer! han minder mig om min gamle historie / religions lærer Carsten! vi har om ... kan ikke helt huske det, for forstod ikke rigtigt det vi havde om, for det handlede om Korea og USA og produktion og sådan... forstod det ikke, men sad ved siden af den her dreng... kan ikke huske hans navn, rigtig flink :)  og som han sagde... "dette er skolens "crazzzzzzy class!!!!!!!" de er alt for nice!:D

I Sports Medicine havde vi om knogler, hvilket jeg aldrig har haft om, men det er det fag jeg vil tage mest seriøst, for det kan virkelig hjælpe mig med skader, og sådan, så det er et godt fag for mig! og jeg har fået nogle super dejlige venner! rigtig flinke! og så er den ene dansk!!!! ... eller... hendes far er dansk, men hun er ikke :( håbede selv lige at hun var det, bare en smule... men hun er rigtig flink og klog, så hun hjalp mig meget idag!

på vej hjem sammen med Gerlany (som er min "host sister" også udvekslingsstudent, bare fra Brasilien) mødte vi en dreng, en Freshman mere!!!!!!! er der ingen Sophomores eller Seniors?! this is so weird! men han er rigtig flink også!

Men jeg må gå nu, skal have lavet et par lektier inden Teri (min host mor) kommer hjem fra arbejde!



2 kommentarer: