søndag den 26. august 2012

hurtig info :)

Jeg er træt og tiden flyver! den er allerede 22:21 (10:23 pm) og jeg skal snart i seng! Imorgen går turen til Arizona, hvor jeg skal lande i Phoenix :) jeg har pakket og håber at jeg har husket alt, mangler kun at pakke computeren ned!:) Tidligere havde jeg nær ikke kunne tage billeder med mit kamera, for havde glemt mit SD-Card i computeren, til overførsel af billeder igår! og måtte løbe med benene på nakken for at nå det! men heldigvis fik jeg det i tide :) Det havde ødelagt min dag hvis jeg ikke havde haft muligheden for at tage billeder (ordentlige billeder)!

Flyveturen tager 5 timer og 1 minut imorgen, og tidforskellen fra her til der er 3 timer og det er 9 fra Danmark! hvor det før var svært at Skype, bliver det nu næsten umuligt! :( Tror / regner med ar starte på skolen tirsdag med et kæmpe jetlag, og en travl og forvirrende dag! Jeg glæder mig til at se om min værts mor er i lufthaven til at hente mig, for har ikke været i kontakt med hende endnu! og håber virkelig at Explorius har informeret hende om det!:) Vi skal køre fra hotellet ca. 7:15 imorgen, og så flyver jeg kl. 10:25, så det bliver stresset tror jeg! skal rejse alene for første gang i mit liv!!!!!!!!! spændende!

Godnat :)<3 vi ses i Arizonaaaaaaaaaa! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar