fredag den 31. august 2012

TGIF sucks!

Thanks God It's Friday - no way! 3 laaaaange dage på mit værelse...

Det er labor day på mandag, hvilket betyder at vi har fri! i aften kl. 21 skal jeg skype med Martin, hvilket jeg glæder mig super meget til! for savner ham super meget! imorgen skal jeg ikke rigtig noget, skal bare finde en  kjole til når vi skal i kirke søndag! det er det eneste jeg skal, på 3 dage! tror jeg vil løbe min første tur, her en af dagene, for løber super hurtigt herovre!:) det er så dejligt at løbe, og får slet ikke udslet på mine ben, som jeg ellers gør i Danmark!

Min blogging kommer basicly til at handle om hvordan mine skoledage har været og hvad jeg har lavet.. så måske bliver det lidt kedeligt af og til, men sådan er det!

idag har været en rigtig god dag! faktisk den bedste af alle! jeg havde det rigtig svært igår, og græd hele aftene, som i... græd, rigtigt, det var ikke kun tåre, men kramper i hele min krop! det var forfærdeligt og var helt klart den værste omgang af dem alle! måske er det fordi det kom ud af kroppen igår at dagen idag har været så god! det skal jeg ikke kunne sige :)

vi tog skole busen som altid, den kører 2 gader fra vores hus, og det er faktisk en god gåtur! kan filme den en af dagene i næste uge hvis i vil se den :) vi tager bussen sammen med ca 5 andre fra vors stop, og vi følges med en dreng der hedder Kaleb, rigtig sød freshman :) bussen vi plejer at kører med havde problemer, så vi troede at det var den forkerte bus, og ventede derfor 2 min. på at stige ind! vores buschauffør er rigtig sød og han spiller musik i bussen og siger vittigheder og sådan! det er super nice:)

inden skolen begyndte skulle jeg have ændret biologi og PE, og det tog laaang tid, kom næsten forsent til Matematik på grund af det! Men jeg fik det byttet ud, så jeg nu har kemi og PE Advanced, hvilket er meget bedere!

I matematik gik timen med at have test, som jeg egentlig ikke skulle have taget, men ville gerne prøve mit niveau af, så insisterede overfor MS. Kingsburg at jeg skulle tage testen og fik hende overtalt til sidst :)
prøven var svær da jeg ikke har lært nogle af de ting der var i, men ved dog min X og Y så det med "slopes" det går da nok :)

i min nye kemitime, havde vi om masse, og nu skal jeg starte forfra med et fag, og det er rigtig svært at komme ind i klassen, og så bare med det samme forstå hvad du laver, men det gik fint idag, for forstod godt pointen med partikler i en flydende og i en fast masse, at der er forskel vel og mærke! Har desuden fået en god veninde som hedder Julie, som jeg kan gå til PE med, for hun har dance i 3th hour, hvilket er i samme bygning :)

Som sagt er jeg skiftet til PE Advanced og det er jeg super glad for! vi startede ud med at løbe "one lap" hvilket er 400 m, og jeg overhalede alle! både fra vores time og fra de andres, selv om jeg kom senere igang end de andre!:) er super stolt over mine løbeevner! PE Advanced er basicly styrketræning, i et fitnesscenter, uden løbebånd og sådan! alle i klassen dyrker en form for sport, de fleste basketball, men der er også nogle fodboldspillere, og nogle andre... næsten ingen tennisspillere! men vi skulle løfte vægte og lave styrketræning, hvilket vi gør 3 gange som ugen mandag, onsdag og fredag, og så løber vi (vidst nok) tirsdag og torsdag! ser i hvert til fælde frem til mine PE timer nu :)

i Engelsk starter vi op på et nyt emne, som jeg ikke helt har fattet hvad handler om endnu, men det skal nok komme! og så havde vi om egenavne, som alle bare var mega dårlige til åbenbart! for vi fik en del papirer, og jeg var den hurtigste færdig! håber mine svar var rigtige!

i Lunch var der møde idag, hvilket var super godt! for følte mis slet ikke alene overhovedet, og det plejer at være den time der er hårdest for mig at komme igennem! Men vi fik stillet en masse spørgsmål (jeg gjorde, de andre gjorde ikke) og så fik vi pizza:)

i Economics havde vi om love, og vi skulle lave 2 love vær, som vi ville have i USA og jeg lavede bare nogle med noget skat på usund mad, som gjorde sund mad billigere og self. usund mad dyrt! og begge mine blev valgt som de bedste :) for alle tager Economics så useriøst! elsker seriøst den time! både pga. læren, eleverne men ikke mindst at jeg lærer noget og kan følge med!:)

Sports Medicine er meget svært for mig, for alle har styr på begreberne på engelsk, knoglerne i kroppen og alt! for det er det de taler om i biologi, og det er slet ikke det samme i danmark, men uanset om jeg havde biologi eller ej, ville jeg ikke komme til at have om det, for det er i Sophmore klassen de har om knogler! men vi har om ledbånd, hvilket slet ikke hedder ledbånd eller noget tæt på, så det er svært at huske! for det er et svært ord! vi skal have test i det på onsdag, og jeg tror bestemt ikke at den bliver nem, for en af mine venner fik 68 % og han lytter altså efter, og skriver ned! han er super sød, men tror at han syntes jeg er super mærkelig, hvilket jeg også er :) det må de venne sig til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar