lørdag den 6. oktober 2012

Grand Canyon !!!!!!

I found out why i Teri was talking about me...

Jeg er blevet inviteret med til Grand Canyon! :D Vil mega gerne med, men da familien er fra Mesa, har de ferie i næste uge, hvilket jeg ikke har!:( Hvis jeg beslutter mig for at tage med, misser jeg derfor 4 dages skole, op til flere alm. tests and quizes og "midterm" hvilket er en virkelig vigtig test, som vi har i Economics på onsdag! problemet er, normalt ville jeg godt kunne gøre det, men da jeg har ferie ugen efter, kan der blive komplikationer med testsne, altså at de udløber! :( og desuden har de rigtig meget indflydelse på mine karakterer, og har overvejet at spille fodbold til vinter, og dyrke track til foråret! og der må man ikke have dårlige karakterer! :( i don't know what to do!

Homecoming in only 2 hours!!!!!

hav en fantastisk søndag! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar