lørdag den 6. oktober 2012

where did i step wrong?

October står i brystcancer ramte kvinders tegn. Alle fodboldspillere, volleyballspillere, badmintonspillere, etc. bærer en form for lyserødt Merchandise :) (nogen mere end andre).

Vi tabte vores Homecoming game, men det er okay :)

vi har igår og idag haft besøg (igen) af hendes mindste børnebørn, og jeg holder mig derfor på mit værelse! små, larmende, irriterende børn er bare slet ikke mig!

Har overhørt Teri tale i telefon med en eller anden, muligvis vores områderepræsentant  jeg kunne ikke høre meget, på grund af de små irriterende skrigende børn!!!! men da jeg var på vej tilbage fra køkkenet hørte jeg hende tale om en eller anden atletisk person, og blev så stående og lyttede i 1½ min mere eller noget, hvor hun så fortalte noget om et eller andet om at jeg mangle erfaring i forhold til Gerlany?! og jeg var nu lige ude og hente en flaske vand. Jeg kan fra mit værelse høre Teri tale i telefon med personen, og da jeg gik ud af værelset hørte hun mig, og sagde så ikke noget, og hun talte så igen med personen i det jeg lukkede døren til værelset! jeg er nervøs nu! har jeg gjort noget forkert? :( jeg syntes altså ikke at have været tarvelig eller noget! :( okay, jeg holder mig på mit værelse når børnene er her, og jeg er ærlig over for hende, og fortæller hende alt, uanset hvad det er! kan det være det? :( jeg ved det ikke... men det er påvirket mig en del lige nu!

Jeg er nød til at ryste det væk, for der er Homecoming i aften! tager hjem til Valarie kl. 19 og er super spændt! håber jeg får en god aften, og at festen i det hele taget bliver en succes med alle de regler og forbud de har sat!

-mit hjerte banker så meget lige nu, af frygt for hvad hun syntes jeg har gjort galt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar