torsdag den 4. oktober 2012

Evening + ønskesedls-start

kl. er 20:02, alle lektier er lavet, tøj til imorgen er klart, Teri er kommet hjem, jeg har været i bad, hjulpet med at tømme 17 indkøbsposer og er nu super træt.

Mine øjne er ildrøde og svir meget. Da jeg vågnede imorges, vågnede jeg af at mine øjne sviede, kraftigt! det gør super ondt og har så mange tåre i øjnene! Håber det går væk til imorgen, og specielt ikke er der til Homecoming!

Min aftensmad spiste jeg på skolen. Det var majs, coleslaw, brød m/kanelsmør (såååå godt!) (medbringer det til denmark!:p), en kage og så noget rigtig godt kød, som eftersigende skulle være en amerikansk specialitet.

er desuden gået igang med at lave en ønskeseddel :)

Her er lidt af den:
Denne ringDenne ringdette armbånd, vanillesukker  en remulade, noget ansigtsrens (kan ikke rigtig købes, her bruger de maskiner :S)... det bliver løbende opdateret :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar