fredag den 5. oktober 2012

Hurtig lille opdatereing

Idag er det fredag :) den store dag er kommet, Homecoming! idag spiller vi vores kamp, og regner egentlig med at vi taber. Altså, vores skole er virklig dårlige!

jeg arbejder på kampen i aften, så kommer ikke hjem før sent! og ved heller ikke om jeg får blogget mere, for tror kampen er længere idag, end normalt! når det er Homecoming!

Gerlany er forvirret, og ved nu slet ikke om hun tager til homecoming!!!!! ved ikke hvad hun går og laver, og syntes nu heller ikke at det er noget jeg bør tænkte over. Hallo, nogle fra vores kirke tager hende til Grand canyon i "fall break" og jeg kender dem også, men jeg er skam ikke inviteret. OG det dræber mig når hun går og fortæller om hvor meget hun glæder sig! - sådan er det, tilgengæld er jeg her hele året :)

idag er det sidste dag i spirit week, og det er spirit dag! og så er der pepassembly, hvilket betyder at 3. time slutter tidligere :)

skal skynde mig nu, hav en god fredag / lørdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar