søndag den 16. september 2012

"you got me, got me like this!" :D

Idag var vi som altid i kirke og det var som altid kedeligt. Vi fik dog taget billeder, men jeg ved ikke om jeg kan få fat i mit billede, men vil gøre et forsøg :)

Efter kirke (kl. 12:45) tog jeg hjem til Emily, og det var rigtig hyggeligt! vi tog på Subway og spillede noget Mariokart hos hende. Hun har en mega stort hus, og nogle rige forældre! Hun er super sød, og virkelig køn! forståeligt at hun allerede er blevet spurgt ud til Homecoming... Desuden opdagede jeg at den dreng jeg troede hun kunne lide, var hendes tvilling!:D haha, det var så pinligt... Har overvejet om jeg nu skal spørge ham ud, for han er ikke tænkt sig at tage afsted, så jeg kan være sikker på at han ikke er taget! Desuden så, ud fra hvad Emily fortalte mig om ham idag, virker han super flink! Hun fortalte at han er meget genert og ikke har nemt ved at få venner på skolen, så det er jo i mit tilfælde godt!:)

Da Teri hentede mig kørte vi i et supermarked (kun Gerlany og jeg gik ind) fordi jeg måske skal til at købe min egen Nutella frem over!!!!! Teri har åbenbart ikke råd til at købe Nutella til mig.. syntes det er en stor joke at bo her! sorry to say. Jeg købte noget nyt tandpasta, for Sensodyne er altså bare ikke mig... nu kører jeg på aquafresh, hvilket er rigtig godt!:) desuden købte jeg noget body shampoo. Gerlanys kort virkede ikke så hun måtte låne 25 $ af mig... altså, jeg har fået dem tilbage, men det var lidt mærkeligt at hun ikke havde penge på sit kort!

Jeg har lavet lidt matematik, og går snart i gang med noget engelsk... skal skrive en Tale som et essay om Independence, og det er super svært at gå i gang, for ved ikke hvordan den skal skrives! 

Teri har brugt det meste af dagen på at lave karamel popkorn.. syntes det lyder ulækkert, men de smager helt fint! normalt spiser jeg ikke karamel, og jeg har heller ikke tænkt mig at spise flere af de popkorn... men kan kun sige at de imponerede mig
 Disse cookies er Teris berømte kager. Opskriften er en hun fik af sin mor, og de smager altså super godt! har helt sikkert tænkt mig at få opskriften, også selv om jeg er 90% sikker på at vi ikke har ingredienserne der skal i, i Danmark!

jeg er begyndt at høre online "radio" som det bliver kaldt, men der er mere bare sange, for der er ingen kommentatorer! Hvilket både er godt og dårligt:) Deres musik er ret anderledes, og den variere meget mellem nye sange og gamle sange, hvor den i Danmark ville bestå af nye sange!
Radiostationen kan findes online HER

Idag er det min mors fødselsdag (i Danmark) for det er faktisk kun d. 16 her!:) men jeg vil fejre den alligevel, så hun kan læse min blog senere og blive glad for det!

Idag er det mors fødselsdag, hurra hurra!!!! hun sikker sig en gave for, som hun har ønsket sig i år, med dejligt meget flødeskum og boller til!:) og når hun hjem fra metroen kør', hurra hurra hurra, så skal hun hjem og fejre den, og hvem der kommer med som gæst får dejligt meget flødeskum og boller til!

HURRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :) 

- remix af moi



1 kommentar:

  1. Cookierne, fik jeg magen til i Danmark i 1990, hvor vi installerede Dantoto totalisatoren, hvor de 2 Amerikanske piger/programmører, som boede i nogle private rooms, lavede, de fandt ingredienserne i almindelige forretninger i Hellerup/Gentofte, så bare kny på med og lære hvordan de laves, de smager nemlig super godt, der er flere slags.
    Så kan det være du kan vise noget af det bagværk du selv kan lave, det vil Teri sikkert blive glad for, men husk og ryde op efter dig, det giver positiv vibrasoner.

    SvarSlet