torsdag den 20. september 2012

"please remind me who i really am"

Sangen kan findes her

hører musik hele tiden :) elsker det...

Det er allerede torsdag! det er for vildt :) om 3 dage har jeg været her i en hel måned, det virker som mere... men tiden flyver bare afsted!:) hvilket er både godt og dårligt...

er nu nået til det stadie hvor jeg er faldet til og har fået venner. Dette betyder også at folk er begyndt at være ret "kedlige" over for mig, for nu ved de at jeg er her som udvekslingstudent, og dem som måske talte ret meget med mig i sidste uge, taler ikke så meget med mig mere... det er hårdt, dem du troede var dine venner,  er nu bare bekendte. Troede jeg havde fået en rigtig god ven "mario" som han kalder sig, en football spiller som jeg altid binder ind i tape.. and har været rigtig flink over for mig de sidste 2 uger, men idag og igår var han bare kold! have regnet med måske at spørge ham til homecoming fordi han simpelthen var så flink over for mig, men nu er jeg i tvivl... desuden er han ½ hoved lavere end mig, og det ville måske se lidt sjovt ud!(; jeg er så forvirret over homecoming... vil så gerne følges med nogen, helt venner faktisk, men ingen af mine venner tager afsted!:(

nå.. men min dag idag har været en helt normal dag :) ved ikke hvad pointen i at skrive om de tekster og andre ting vi lavede, for det var en ret kedelig dag idag... det eneste var at vi i engelsk hørte på regn og torden (fra youtube) og det fik mig bare så meget til at tænke på danmark, min familie og min fantastiske kæreste, som sidder der hjemme og kæmper med sin galla, ligesom jeg kæmper med homecoming... gid jeg kunne flyve ham herhen!

desuden tænkte jeg på hvor tynd jeg engang var! har taget 3,5 kg på, og sikkert en smule mere... føler mig så fortabt, for spiser simpelthen så meget mad, men jeg træner også mindst 1 time og 20 min. om dagen!... det frustrere mig, for vil ikke ende med at blive tyk!

ved ikke om jeg kan blogge imorgen, for skal arbejde til kampen, og måske hjem til nogle venner bagefter og sove :) håber det bliver hyggeligt, men ved det ikke helt endnu!

skal have lavet det sidste på min "speech" og nogle andre småting til imorgen, så slutter af for nu :) hav en god weekend, hvis jeg ikke får blogget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar