onsdag den 19. september 2012

"were did i go wrong"

Experimentere med stykker af de sange jeg hører som overskifter på bloggen :) sangen kan findes her

Idag har været endnu en travl dag! Jeg er ved at blive træt af travle dage, men bruger dem på det jeg elsker... Sports Medicine :)

have regnet med at joine en club idag, men det gik slet ikke... startede ud hos "clay club" og det havde jeg bare ikke lyst til og vandrede så over til "Med. Club" hvor alting omhandlede mad og plakater?! så den kommer jeg heller ikke til at være i igen! Så brugte resten af tiden (2 timer) hos Sports Medicine teamet, selv om jeg ikke havde arbejde idag :)

kan simpelthen ikke huske mit login til karakter siden, så kan ikke give jer en opdateret status på min karakter.. men tror ikke den er blevet bedre :S var sammen med pigerne fra kirken idag og vi spiste sne med smag :)



Desuden havde Teri givet mig denne super seje muterede vindrue med i skole, og alle var bare mega fascineret over det :) følte den virkelig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar