mandag den 17. september 2012

mors mandag :)

Idag var det mors fødselsdag... jeg ville ønske at jeg kunne have fejret den med hender, men det har jeg jo så valgt ikke at gøre!

idag var en nem dag i selve skolen, opdagede at den tale (essay) som jeg skal skrive, skal være på 3/4 af en side, og jeg havde lavet en 4 sider lang stil igår... helt uden at vide det!!!! det er jo for vildt! var dog nød til at rette den her til aften, for den måtte ikke bestå af så mange begrundelser:)

har lavet matematik og kemi her til aften og det har taget hele aftenen! er først lige blevet færdig med dem. Vi havde double op på keminoter hvilket vil sige ca. 10 siders kemi med noter.. det er træls, men dog dejligt nemt fordi det omhandler Kg, g, M, cm, mL, L og sådan nogle europæiske mål :)

matematik er en fremlæggelse på 13 powerpoint slides for imorgen.. min gruppe har ikke rigtig deltaget og de blev helt vildt imponeret over mit arbejde fra weekenden i klassen idag :) er også super stolt af mig selv!

var på arbejde idag, men det var super kedeligt, lavede ikke rigtig noget, men alligevel var jeg hele tiden beskæftiget med noget :) har arbejde alle dage på nær onsdag denne uge! det er jo for vildt altså!:) men har det super hyggeligt med det, og lærer alle de søde football spillere at kende, hvilket åbner nogle døre når det omhandler venner og popularitet! elsker mit job :)

Hver aften træner jeg en smule, bare for at gøre det. Træner mavebøjninger først, hvilket er ca. 100 - har en app som øger antallet hver gang jeg bruger den, så ca 80 squats og så planken i 1:25 min, og den forøger jeg også hver dag :)

håber i får en god tirsdag :) godnat (og godmorgen til jer som står op kl. 6 (; )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar