tirsdag den 18. september 2012

"give me liberty or give me death."

uhh.. Er ved at være træt af engelsk... phuha hvor er deres timer kedelige!:) Har en helt fin engelsk lærer, og beklager mig ikke... de har bare om sådan nogle mærkelige emner, hvor man ikke kan huske en brik af det! desuden er deres tekster rigtig svære, og jeg er sikker på at jeg dumper min test imorgen! har læst op her til aften og i Lunch idag, men tror simpelthen bare ikke at det er nok! håber på det bedste, men forventer intet..

Vi fik lov til at se vores test i Sports Medicine idag, og jeg blev positivt overrasket! 70% af 100... det er ikke godt, men jeg havde slet ikke forventet så meget! havde ikke en eneste fejl på de ting jeg havde lært. Havde ikke lært om knogler og deres opbygning, så jeg tager det ikke tungt at jeg har en fejl-procent på 30! for er 100 % at det er det jeg ikke har lært... er super glad :)

Er ret træt lige nu... mine dage bliver længere og længere fordi jeg har Sports Medicine efter skole hver dag nu, på nær imorgen.. men har tænkt mig at tage til ler-klubben, alt efter hvor mange lektier jeg får! har skevet min stil færdig, lavet kemi og Economics så har ikke mere lige nu, ud over de ting jeg skal læse op på til engelsk test og SM quiz imorgen! :)

har ikke besluttet om jeg tager hen til kirken imorgen eller ej.. følte forfærdeligt meget hjemve sidste onsdag, så jeg er lidt utryg ved at tage afsted.. men igen, det afhænger af mine lektier!

Håber i får en super god dag, og læser min blog så jeg kan runde de 2000 visninger :) elsker jer derude!!!!!

p.s har skåret min fod så går lidt som en and.. tror det ser sjovt ud, for folk kommentere på det :( øvsen! håber snart det går over!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar