tirsdag den 25. september 2012

rekord tid!!!!! :D:D:D:D

OMG OMG OMG OMG!!!!!

PE var rigtig hård idag! vi startede med at skulle løbe op og ned af tribune trapperne, hvilket er spurt (er så bange for at falde altid), det gjorde vi i ca 7 min. efter det havde vi 1 min. pause og så skulle vi løbe. Distancen var 800 meter, og vi har løbet den 2 gange før. Som altid kom jeg i mål som den første og min krop begyndte at ryste efterfølgende! vi skulle herefter lave tribune løbet igen, men denne gang i 8 min. og fik så 2 min. pause. Jeg spurgte så min træner om ikke hun ville tage tid på mit 800 meter løb, og det gjorde hun selvfølgelig gerne. Min krop syrede allerede! var så træt og rystede, men tanken om endelig at kunne få tid på mit løb, bragte kroppen i en smule mere ro! vi begyndte at løbe og efter de. 100 meter begyndte min krop at dø... langsomt og pinefuldt! efter de ca. 500 meter gik mit snørebånd op, men jeg besluttede mig for at løbe videre, med frygten om at jeg skulle falde i mit snørebånd. Jeg havde svært ved at flytte fokus fra mit snørebånd, men fik dog alligevel flyttet fokus en smule over på at jeg skulle løbe til! Jeg løb alt hvad jeg kunne, og "kom i mål" i tiden 2 min. og hold nu fast.. 50 sek.!!!!!! det er jo for vildt!:) er super stolt af mig selv, når man tænker på at jeg aldrig har gået op i løb, eller på den måde løbetrænet! er super stolt af mig selv, og vil nu begynde at presse min krop til det yderste når vi løber! Jeg joiner helt sikkert track til foråret!:) ruten kan findes HER :)

syntes selv at jeg fortjente en cookie til frokost, så jeg fejrede min gode tid med den!:)

havde 3 quizes idag og syntes de alle gik lige dårligt... fik faktisk læst op til dem, men det hjalp vist ikke rigtigt! specielt tror jeg det gik dårligt med min Economics test (... vi får tests så ofte at de virker som quizes).. håber på det bedste!

I Sports Medicine lærte jeg idag at tape det "joint" der sidder mellem din hofte og dit ben. Faktisk holder det på en muskel, men... er virkelig dårlig til at huske navne, hvilket også er grunden til at jeg failer for groft i mine tests i Sports Medicine.. men den prøvede jeg for første gang igår og blev godkendt idag :) (lavede den på en spille idag :)

skal have lavet nogle lektier før jeg går i seng, så vi ses imorgen :) (på min halvdag (; )

p.s glemte helt at fortælle jer igår at jeg er blevet inviteret til en af mine rigtig gode vendinders "sweet sixteen"!!!!! hendes navn er Kimberlee og hun spiller også tennis :) håber jeg må gå for Teri!

_________________________________________________________________________________


Har læst, et eller andet sted på min skole, at en mand engang druknede sin hjerne pga. han drak for meget vand? !!!!! kan det være rigtigt at det kan lade sig gøre? er nemlig lige pludselig begyndt at drikke rigtig meget vand! er oppe på 4, 5 vandflaske + det løse!

i må meget gerne lige kommentere på det hvis i ved noget, for vil da nødigt drukne min hjerne i vand :)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar