mandag den 24. september 2012

it is just about time..

Har simpelthen glemt bloggen idag...

mandag er altid den hårdeste dag! ikke nok med at det er den første dag efter weekenden, men det er også den med de hårdeste lektier (oftest)! har 3 quizes imorgen, og har simpelthen ikke overskud til at læse op på dem!

håber på det bedste!:)

jeg har skåret ned på min mad, så nu spiser jeg "kun" 2 æbler, 1 lille pose gulerøder, 1 myslibar, 1 klapsammenmad med Nutella (groft brød) og 1 sandwich med kalkun og salat (groft brød) :)

håber det kan hjælpe mig lidt med at tabe de 3 KG jeg har taget på mens jeg har været her! :) jeg vil så nødigt vokse ud af min Homecoming kjole! :(

Det bliver et lidt mystisk opdelt indlæg, men.. :) klokken er mange!

kl. er nu 20:37 og jeg føler mig kun en smule træt... er begyndt at gå så sent i seng! men føler mig bare slet ikke træt!
Idag, her til aften, lavede Teri jordbær med chokolade! mums! det var nu mest for Gerlany fordi hun havde spist sine grøntsager.. hun ville aldrig lave sådan noget til mig! :/ så tager jeg da heller ikke på af den grund (selv om hun altid laver en smule til mig også). Den chokolade vi brugte, brugte jeg desuden også til at lave min egen pålægschokolade, glemte helt at tage et billede... går lige ud og tager et :)

pålægschokoladen blev faktisk ret god :) (chokolade er intet her i forhold til i Danmark!!!)
den blev puttet på disse, hvis i ellers kender dem?(;


glemte at sige at jeg har halvdag onsdag :) det er super fedt, og jeg skal lave ingenting (regner jeg med) hvis i ønsker at Skype med mig så skriv til mig enten i en kommentar eller på facebook! jeg har fri 12 - 12:30 hvilket vil sige at jeg er hjemme 12:30 - 13 og logger på med det samme, med mindre i hører andet imorgen!:)

hav en god tirsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar