søndag den 23. september 2012

ingen kirke = fri søndag

fri søndag lyder skønt, men det er det altså ikke...

Teri følte sig syg, så vi skippede kirke for første gang mens jeg har været her. Det føltes lidt mærkeligt, men sådan er det jo. Nu skal jeg bare bruge dagen på at kede mig, spise og måske motionere lidt!

har snakket lidt med martin og skypet med min mor og søster. Og så har jeg renset min computer med norton og andre sjove programmer.

Har nogle lektier så som Economics, men forstår ikke hvad jeg skal, så regner ikke med rigtigt at lave dem, men vil give det et forsøg:)

Jeg vil desuden lige dele mit "Poem" med jer, kommenter meget gerne på det! for vil gerne modtage kritik!

det er for min engelsk klasse og vi har om romanticism, men inspirationen kommer fra lyden af regn.


Poem – My lovely Denmark

I love it when it rains,
And the way it makes me feel.
I love the way it hits the ground,
And the rainy sound.

I love the way it’s different,
And the way it talks to me.
I love the people there,
And the way they always stare.

I Love the Danish people,
And my lovely boyfriend.
I love the way he misses me,
And the way he lets me free.

I love the Danish temperature,
And the way it’s cold.
I love the way it takes its time,
That it even makes me rhyme.

I love to be an exchange student,
And the way it is so hard.
I love to be in the states,
And I wonder what there waits.


har overvejet at lave det lidt længere end det er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar