torsdag den 27. september 2012

glemmer bloggen...

er alt for dårlig til at få blogget! glemte næsten at blogge idag på grund af det!

Idag var en stille og rolig dag ligesom igår. Ingen tests eller noget :) ikke engang i kemi! (vi får tests hver dag i kemi).

tilgengæld havde vi "closeup" prøve idag, hvilket bestod i, at hvis en uvedkommende (en person som ikke hører til skolen) skulle komme inde for skolens område og gå amok, fx skyde løs, bliver alle døre låst, så han ikke kan slippe ud. Det er total mærkeligt princip, for hvad med de elever som bliver låst ude? "løb for live små venner, løøøøb"!!!!!.... desuden opdagede jeg idag at ingen kendte noget til Utøja!!!!

glemte desuden min sports medicine notater her hjemme, og var ved at gå i shock fordi jeg troede vi havde en test, og var så bange for at jeg havde mistet den, for mente ikke at jeg havde taget den ud af min mappe! men den var heldigvis under min computer da jeg kom hjem :)

Min economic lære overbeviste mig endnu engang om hvorfor han er min yndlings lære, gangnam style med dance midt i timen om aktier :D elsker ham så meget! han sætter et smil på alle elevers læber!:)
- gangnam style er utrolig populær her, den kan findes på youtube HER :)

arbejder på udekampen imorgen, så regner ikke med at få blogget :) vi ses !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar