onsdag den 31. oktober 2012

ingen hav dag?!

Jeg havde regnet med at det var en halv dag idag, men kaldenderen snød mig!!! syntes det var lidt ondt!

nå..

igår var jeg til halloween party afholdt af kirken, det var rigtig sjovt! jeg spiste candy floss, kettlecorn (popkorn med sukker), hotdogs og chillie med cornbread :) det var rigtig godt, og som jeg altid siger, spis som skulle du dø imorgen... for jeg er her ikke for evigt og den mad jeg bliver serveret her, er mega svær at få fat i, i danmark!
tror ikke jeg har introduceret jer til Gerlany endnu, men det er hende til venstre på det første billede... bare fordi vi ser lykkelige ud på billedet, betyder det altså ikke at vi er det her hjemme!

 ISABELA!!!!!! :D
Mit halloween costume


Jeg har desuden besluttet mig for at jeg er for fattig til at komme tilbage næste år :( så jeg deltager i Afgangsceremonien efter dette skoleår.. jeg får ikke et diplom, men jeg får et papir hvorpå der står at jeg har deltaget! så nu skal jeg ud og finde dragt og hat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar