torsdag den 16. august 2012

Tiden går stærkt!

Jeg fik i tirsdags min i-20 Packet, men så den først igår! Min krop gik helt amok da jeg fandt ud af at skolen ville have at jeg var hos dem senest d. 20. august, altså på mandag! og jeg har først tid til visum d. 29!:( mit hoved kører rundt, og jeg føler mig helt forvirret! Bare tanken om at jeg skal forlade min dejlige kæreste i 9 måneder knuser mit hjerte! :

indtil videre ser min TO-DO liste sådan ud :)

Interview: Tjek 
Accepteret af Explorius: Tjek
Ansøgning udfyldt: Tjek
Ansøgning sendt til USA: Tjek
Godkendt i USA: Tjek
Værtsfamilie: Tjek
Informationsmøde: Tjek
Alle vaccinatioenr: Tjek (mangler min hipatitis vaccine, som jeg skal have i USA)
Tuberculoseundersøgelse: Tjek
Visumansøgning udfyldt og sendt: Tjek
Visum: VENTER
Pakkeliste: Igangsat 

jeg er faktisk ikke så langt bagud, som jeg føler mig!:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar