onsdag den 15. august 2012

Amerikanske film og serier

Jeg er gået i træningslejr! Jeg er simpelthen begyndt at se så mange film og serier på engelsk uden undertekster, og syntes selv at det bliver nemmere og nemmere :) lige nu følger jeg serien Awkward, og den er bare super god!:) Da sæson 2 først udkommer i Danmark til september, hvor jeg jo forhåbentlig er i USA, har jeg fundet en side på nettet hvor man kan se nogle af afsnitene. Serien kan ses HER

til jer som ikke ved hvad Awkward er, er det en serie som kører på MTV.

4 kommentarer:

  1. heey jeg ved ikke om du kommer til at se den her kommentar men tænkte på om du vidste hvornår sæson 3 udkommer????
    har lige set sæson 2 færdig (på den side du gav os ;P)
    synes den var mega awesome :D!!!

    SvarSlet
  2. Hvornår?! Tænker mere, hvis der kommer en ny! Håber på det, men ved det ikke! Har tjekket om skuespillerne skulle være igang med at lave en ny sæson af Awkward på IMDB, men det ser ikke sådan ud! Så regn ikke med flere sæsoner, selv om vi håber på at der kommer mindst 1 mere :)

    SvarSlet
  3. jamen der kommer en mere for jeg har researcet lidt og nettet siger at der kommer en sæson 3 med 20 episoder og i den sidste episode mener jeg faktisk at man får en forsmag i sidste episode i 2 sæson med mindre jeg så det på nettet o.O... men hvis du høre eller finder noget please wright :D

    SvarSlet
    Svar
    1. http://www.tv-links.eu/tv-shows/Awkward-_26401/season_2/episode_12/ - sidste episode udkommer d. 20. september! så må vi jo se :) har ikke hørt noget som helt om en 3. sæson, og jeg kender en del store fans som ikke taler om andet end at de næste 2 afsnit bare har at være gode... :) skriver hvis jeg hører noget nyt

      Slet