tirsdag den 2. oktober 2012

hvorfor, hvorfor did og hvorfor dat?!

phu... syntes det er en hård uge allerede!

havde test i kemi, syntes nu ikke den var svær, men heller ikke nem. Har et B i den klasse, og er så bange for at blive dårligere... vil så gerne have gode karakterer men jeg er her!

i PE havde vi bus evakuerings øvelse, hvilket vi brugte det meste af tiden på. Kunne ikke få taget tid på mit løb, da jeg var alt for hurtig til at min lære havde tid til det! ;) haha!

 kantinen
 kemi - det er ikke tilladt a tage billeder af skolen, derfor er dette billede meget random!
 PE - lockers
 exchanges people over time


 midten af skolen?
 Friends!

er ret sur på teri.. har ret svært ved at få venner (selv om det måske ikke lyder sådan) og jeg kan ikke rigtig læse om folk bare er søde mod mig, eller om de syntes at jeg er sød og gerne vil være mine venner! derfor gør jeg meget ud af at være social og deltage aktivt i næsten alt det jeg kan!
Der er den her.. "gruppe" (ved ikke hvad man skal kalde det) som hedder "Mesquite Younglife" hvor de kommer sammen og hygger, her i bland fester... og jeg vil rigtig gerne deltage. Jeg fortalte det til Teri her idag på vej hjem fra skole, og hun var meget imod det! hun er ikke meget for at jeg er sent ude, uden at være på skolen eller hjemme. Desuden syntes hun ikke om at jeg fester (selv om det ikke altid er fest) eller bare er social sammen med mange mennesker (fordi de kan finde på mange ting...). Det gør mig så sur! jeg punkterede klart og tydeligt at jeg forsøger at være social, for det har jeg aldrig rigtig været før, og at jeg prøver at få nogle venner ud af det. Jeg vil hjem til mor, for jeg ved hun havde givet mig lov! jeg forstår fuldt ud at hun har ansvaret for mig, og at hun ikke vil have at der sker mig noget, men hallo... jeg har klaret det her på egen hånd, jeg rejste selv, jeg klare alt på egen hånd (uden hendes hjælp), jeg betaler for mine ting selv... kan hun for pokker ikke give mig denne smule frihed til at vælge selv? Desuden er det en verdensomspændende organisation "younglife" som "afholder" det, det er ikke en normal fest, og der er voksne til stede, som også arrangere det! læs mere om det her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar