lørdag den 29. september 2012

opdatering :)

igår var stille og rolig :) i Economics havde vi om aktier, og jeg fik ros for min viden om det (tak mor), købte nogle aktier (i en spil, ikke for mine egne penge), som vi så skal evalueres på, i næste uge :) det bliver spændende! 

desuden vandt vi vores første kamp i denne sæson, det var mod Dobson Mustangs, og vi vandt med 31 point mere end dem :) var så stolt af vores drenge!

idag har været stille og rolig, har rudet op og tømt opvaskemaskinen indtil videre. Så har jeg trænet mave og ben og skypet med Mor, Martin og Oskar :)
 dette er vores støvsuger, en ordentlig en!

 blev desuden inviteret til en af mine rigtig gode veninders fødselsdag! Hun spiller også tennis, og så har jeg Engelsk med hende :)
 min væg
 make up og neglelak til homecoming :)
 spitit week
"binder" udsmykning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar